-
0 Sepetim
Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.
Müşteri Hizmetleri
0 412 224 28 22
Dünyanın en bilinen kalite yönetim standardı olan ISO 9001, kuruluşların hizmet ve performans yönetimi konusunda kalitelerini arttırmaya ve devamlılık sağlanmasına olanak sağlayan bir yönetim sistemidir.
ISO 14001 Standardı, kuruluşların çevreye verdikleri zararı en aza indirmek ve gelecekte daha yaşanılabilir bir ortam oluşturmak için hazırlanmış bir standarttır.
ISO 22000, tüketicinin gıda kaynaklı hastalıklara maruz kalmaması için geliştirilmiş, gıda zinciri içerisindeki tüm prosesleri altyapı, hammadde, personel ve ekipman gibi tüm etmenlerle birlikte kontrol altında tutmayı hedefleyen önleyici bir sistemin kuruluş proseslerine entegre edilmesidir.
OHSAS 18001 belgesi, iş sağlığı ve güvenliğini yönetmenize, riski en aza indirmenize, saygınlığınızı korumanıza ve işyerinizi güvende tutmanıza yardımcı olan bir iso belgesidir. OHSAS 18001 sertifikası, uluslararası kabul görmüş yönetim sistemi standardıdır.
ISO 27001 Bilgi varlıklarını etkin bir şekilde koruyan , izinsiz ve yasa dışı yollardan erişilme olasılığını en aza indiren ,ilgili taraflara güven veren, yeterli ve orantılı güvenlik kontrollerini sağlamak için tasarlanmış yönetim sistemidir.
Helal Gıda, temiz ve güvenilir gıda anlamı içermektedir. Bunun yanında ham madde girişinden son ürünün tüketimine kadar olan tüm aşamalarda, İslami hükümlere uygun içerik, ham madde, faaliyet ve süreç ile üretilen Gıda demektir.
ISO 10002 kuruluşunuzda geliştirebileceğiniz, şikayet nedenlerini ortadan kaldıracağınız alanları belirlemenize de yardımcı olan, müşteri şikayetlerini daha etkin ve daha verimli yönetmeniz için gerekli yönetim araçlarını tanımlayan, daha çok müşterinin sağladığınız hizmetten memnun kalmasına olanak sağlayan yönetim sistemidir.
Tıbbi cihazlar için özel şartlar içeren uluslararası bir standarttır. ISO 13485, tıbbi cihaz üreticilerinin CE İşaretlemesine giderken de kullanabilecekleri en önemli argümanlardan biridir. CE İşaretlemesi kapsamında üretim kalite güvencesi modülünün seçilmesi halinde firmaların kurması gerekli olan bir sistemdir.
ISO 20000 bilgi teknolojileri hizmeti veren kuruluşların ,ulusal ve uluslararası müşterilerinin beklentilerini karşılayabilmeleri, durumlarını ve performanslarını sürekli iyileştirme ve geliştirmeleri, ilgili faaliyetlerini yönetmelerinde ve hizmet vermelerinde hangi yöntemleri uygulayacakları, nasıl uygulayacakları konularında yol gösteren bir standarttır.