2A Ajans olarak sürdürülebilir bir şirketin ancak yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılığı ile sağlanabileceğine inanırız.
Bu sebeple 2A Ajans'ın hem müşteri hem de çalışanlarımızın ilk tercihi olmasını sağlamak üzere kendimizi daima geliştiriyoruz.
Bu şirket müşteriler sayesinde var olduğunu bilir.
Müşterilerin, kendilerini değerli hissetmek istediğini bilir.
Müşterileri tanımak, müşterilerin özelliklerini, gereksinimlerini ve beklentilerini anlamak için çaba gösterir.
Müşterileri her zaman dinlemeye hazırdır, sorunlarıyla ilgilenir ve çözüm için gerekli desteği verir.
Müşterileri tam ve zamanında bilgilendirmeye önem verir. Bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterir.
Müşterilerine tutabileceği sözler verir, dürüst ve açık iletişim kurar.
"Müşteri bilgilerinin gizliliği” ilkesine sadık kalarak hizmet verir.
Müşterileri ile uzun vadeli, her iki taraf açısından da adil ve kazandıran bir ilişki kurmayı hedefler.
Sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, müşterinin 2A Ajans ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunar.