Iso 10002-2004 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
Buradasınız: Anasayfa / Ürünlerimiz / Belgelendirme
ISO 10002-2004 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
2,600.00
1,300.00 + KDV
Ürün Kodu : 02072024-14
Kategori : Belgelendirme
WHATSAPP'TAN SİPARİŞ

• Belgelerimiz Uluslararası geçerliliğe sahiptir.

• IAS akreditasyon kurumu tarafından yetkili kuruluşça hazırlanmaktadır.

• Talep edilen belgelerin kapsamı belge türüne göre hazırlanmaktadır.

• Belgeler min. 3 max. 7 iş günü içinde teslim edilir.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Nedir;

ISO 10002 kuruluşunuzda geliştirebileceğiniz, şikayet nedenlerini ortadan kaldıracağınız alanları belirlemenize de yardımcı olan, müşteri şikayetlerini daha etkin ve daha verimli yönetmeniz için gerekli yönetim araçlarını tanımlayan, daha çok müşterinin sağladığınız hizmetten memnun kalmasına olanak sağlayan yönetim sistemidir.

Neden ISO 10002;

ISO 10002 ile bağlılığı artırarak ,müşterilerinizi elde tutmanız kolaylaşır.
ISO 10002 ile müşteri geri bildirimleri sayesinde firmanızın vizyonuna yön vermeniz kolaylaşır.
ISO 10002 ile personelinizde şikayetlerle ilgili bilinç ve dikkat oluşur.
ISO 10002 ile kuruluş itibarınız artar.
ISO 10002 ile şikayet tekrarları azalır.
ISO 10002 ile müşterilerinize önemsendikleriniz hissettirirsiniz.

ISO 10002 ile kazanın;

ISO 10002 ile müşteri memnuniyeti ve bağlı müşteri portföyü sayesinde uzun soluklu karlılık elde ederek hizmet sektöründe isim yapma imkanına ulaşırsınız.


Hizmetlerimiz hakkında teklif ve bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

0850 304 47 21

Iso 10002:2004 Nedir?, Iso 10002:2004 Ne Demek?, Iso 10002:2004 Belgesi Ne Kadar?, Iso 10002:2004 Belgesi Ne İşe Yarar?, Iso 10002:2004 Nedir?, İso 10002:2004 Nasıl Alınır?, Iso 10002:2004 Denetçi Sertifikası Nasıl Alınır, Iso 10002:2004 Belgesi Nedir, Iso 10002:2004 Belgesi Fiyatı, Kobicim de İso 10002:2004 Belge fiyatı, İso 10002:2004 Belgesini Kimler Alabilir, İso Belgesi Nedir Ne İşe Yarar, Iso 10002:2004, Iso 10002:2004 Belgesi Veren Firmalar, Iso 10002:2004 Eğitimi, Iso 10002:2004 Belgesi Fiyatı, Iso 10002:2004 Türkak Onaylı, Kobicim Onaylı İso 10002:2004 Belgesi, Iso 10002:2004 Eğitimi Fiyatları, Iso 10002:2004 Sertifika Ücreti, Iso 10002:2004 Belgesi Fiyat, Turkak Akreditasyonlu Iso 10002:2004 Belgesi, Iso Belgesi Veren Firmalar Şirketler, Iso 10002:2004 Danışman, Iso 10002:2004 Uzman, Iso 10002:2004 Belge Ücreti için lütfen iletişime geçiniz.

 

Bilgi Güvenliği Güvenliği Yönetim Sistemi Nedir?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standardı, firmanın müşterilerini memnun etmesini, onlara beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi isteyen, ister özel kuruluş, ister kamu kuruluşu veya gönüllülük esasına dayalı sektörler olsun her tür ve boyuttan işletmenin uygulayabileceği bir standarttır. Her büyüklükteki ve tüm sektörlerdeki kuruluşlar tarafından kullanılması amaçlanmıştır. Planlama, tasarım, işletme, bakım ve iyileştirme dahil olmak üzere bir kuruluş içindeki ürünlerle ilgili şikayetlerin ele alınması süreci hakkında rehberlik sağlar. Tanımlanan şikayetleri ele alma süreci, genel bir kalite yönetim sisteminin süreçlerinden biri olarak kullanılmaya uygundur.

Müşterilerimize önemsediğimizi göstermek, müşteri şikayetleri yönetim sisteminizin rakiplerle kıyaslandığında daha üst seviyelerde uygulandığını göstermek, mükemmel bir müşteri ilişkileri yönetimi vitrini oluşturmak, müşteri, şikayetleri yönetimi konusunda çalışanların bilinç ve dikkatleri geliştirmek için ISO 10002 standardı güzel bir araç olarak kullanılabilir.

Bilgi Güvenliği Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesini Kimler Alır?

Üretim, tasarım, hizmet, teknik servis, organizasyon hizmetleri veren şirketler,
Kamu kurumları,
Özel şirketler,
Vakıflar, dernekler, sivil toplum kuruluşları
Esnaf dükkanı,
Online hizmet veren, internet ticareti (e-ticaret) yapan kuruluşlar
Şirketler, Holdingler

Bilgi Güvenliği Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesinin Faydaları Nelerdir?

Müşterileri memnun etmek konusunda kuruluşun kararlılığını gösterir,
Problemin çözümünde kuruluşun müşteri merkezli bir yaklaşım sergilediğini gösterir,
Şikayet nedenlerinin çözülmesini ve firmanın üretkenliğini, verimliğini artırır,
Şikayetlerin sürekli olarak izleniyor olması üst yönetim ve yöneticilerin eldeki bilgileri inceleyip doğru ve hızlı karar vermesine imkan sağlayabilmektedir,
Müşterilerin beklentilerini karşılamasına yardımcı olur,
Sorunların izleniyor olması iyileştirme yapılacak alanların daha kolay görünmesine olanak sağlar,
Çalışanların müşteri şikayetleri konusunda farkındalığını gösterir,
Kuruluşun marka değerini artırır.

Bilgi Güvenliği Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi Nasıl Alınır?

Üst yönetimle görüşme ve kuruluş mevcut durumunun, faaliyet alanlarının incelenmesi ve analiz edilmesi,
Organizasyon yapısının ISO 10002 standardının istekleri doğrultusunda düzenlenmesi, kalite ekibinin belirlenmesi ve yönetim temsilcisinin atanması,
Kuruluşun müşteri portföyünün incelenmesi ve şikayet alma mekanizmalarının incelenmesi,
Müşteri memnuniyeti ve şikayetleri ile ilgili sorumluluk ve yetkileri belirlenmesi ve dokümante edilmesi,
Doküman kontrol sisteminin oluşturulması ve dokümante edilmesi,
Kayıt kontrol sisteminin oluşturulması ve dokümante edilmesi,
Üst yönetimin faaliyetleri değerlendirme sisteminin oluşturulması ve dokümante edilmesi,
Müşteri memnuniyeti ve şikayetleri hedeflerinin oluşturulması ve dokümante edilmesi,
Müşteri memnuniyeti ve şikayetleri faaliyetlerin belirlenmei ve dokümante edilmesi,
Müşteri memnuniyeti ve şikayetleri kaynakların belirlenmesi,
Kalite ekibine şikayet yönetimi ve değerlendirilmesi eğitiminin verilmesi,
Şikayetleri ele alma prosesinin çalıştırılması dokümantasyon gerekliliklerinin belirlenmesi ve dokümante edilmesi,
Müşteri memnuniyeti ve şikayetleri iletişim metotlarının belirlenmesi ve kayıt ortamının oluşturulması,
Müşteri memnuniyeti ve şikayetleri ile ilgili form prosedür talimat vb dokümanların tasarımı ve uygulamaya alınması,
Şikayetin alınması, takip edilmesi, alındığının bildirilmesi, ilk değerlendirmesi, araştırılması, cevap verme, kararın bildirilmesi, şikayetin kapatılması,
Veri analizi istatistik teknikler için gerekli bilginin toplanması,
Şikayetlerin analizi ve değerlendirilmesi metotlarının belirlenmesi ve uygulanması,
Şikayetleri ele alma prosesi ile ilgili memnuniyet anketlerinin yapılmas,ı
Şikayetleri ele alma prosesinin izlenmesi ile ilgili yöntemlerin belirlenmesi ve uygulanması
Kalite ekibine iç tetkik eğitiminin verilmesi,
Şikayetleri ele alma prosesinin tetkikinin yapılması,
Şikayetleri ele alma prosesini yönetimin gözden geçirmesi toplantısının yapılması,
Sürekli iyileştirme düzeltici önleyici faaliyet uygulamalarının yapılması,
Tüm personele belgelendirme denetimi öncesi bilgilendirme eğitiminin verilmesi,

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kurulumu tamamlandıktan sonra ve uygulandıktan sonra uluslararası bir belgelendirme kurumuna müracaat ederek sisteminizin ISO 10002 standardına uygun olup olmadığını denetleterek ISO 10002 belgesini alabilirsiniz.

Bilgi Güvenliği Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi Geçerlilik Süresi Nedir?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesinin geçerlilik süresi, bir önceki sertifikanın geçerlilik süresinin dolmasından itibaren üç (3) yıldır.

3 yıl sonunda belge geçerlilik süresinin sona ermesiyle yeniden belgelendirme yapılması için belgelendirme kuruluşuna başvuru yapılmalıdır.

Detaylı Bilgi İçin Bizi Arayın
Hotline
+905369542822